VISUELE IDENTITEIT | VERPAKKING ONTWERP
Prik
Biologische frisdrank
Prik is een frisdrankmerk met een missie: fruit dat anders zou worden weggegooid krijgt bij hen een tweede leven in bruisende, biologische drankjes. Ze maken geen concessies, niet in smaak en zeker niet in idealen. De drankjes van Prik zijn duurzaam, kleurrijk en creatief. Ze willen laten zien dat duurzaamheid niet saai hoeft te zijn: het mag tintelen, knallen en prikkelen.
DIT IS EEN FICTIEF PROJECT TER VERNIEUWING VAN MIJN PORTFOLIO
Doelstellingen:
✳ Een sterke visuele identiteit creëren die fris, gedurfd en eigenzinnig aanvoelt passend bij het circulaire en creatieve karakter van het merk.
✳ Een verpakking ontwikkelen die direct opvalt in het schap of in de koeling van een café.
✳ Een merkverhaal visualiseren dat helder, toegankelijk en inspirerend is zodat consumenten en verkooppunten zich verbonden voelen.
Kernwoorden:
FRIS | EIGENZINNIG | DUURZAAM | PRIKKELEND
Kunnen we iets voor elkaar betekenen?
Laten we in contact komen!
Ook voor een kennismaking, vragen of meer informatie staat mijn inbox altijd open.
Daarnaast ben ik te vinden op LinkedIn, Behance en Instagram.
